VUODEN ANSIOKAS TOIMINTA – PIIRIN KEITTIÖTIIMIN TYÖ, 26.12.2022

26.12.2022

SKP:n Jyväskylän piirin kokoustarjoiluista vastaa itsenäisesti aktiivinen Keittiötiimi, johon kuuluvat Hannele Kivistö, Marja Petäjäniemi ja Aino Sillman.

VUODEN ANSIOKAS TOIMINTA – PIIRIN KEITTIÖTIIMIN TYÖ

Maassamme toimii suunnaton määrä erilaisia järjestöjä, joiden toimintaan kuuluu kokouksia, koulutuksia, tilaisuuksia ja tapahtumia. Niihin osallistuvat tietävät kertoa, miten mukavaa on hengen ravinnon lisäksi saada kokouksessa myös muuta ravintoa; joko kuppi kahvia tai sen lisäksi myös makeaa ja/tai suolaista suuhun pantavaa. Tällaisesta mielellään maksaakin ja samalla tukee järjestön toimintaa.

Kokouskahvitukset eivät kuitenkaan ilmesty paikalle itsestään. Niiden järjestäminen vaatii työtä, rahaa ja aikaa. Se on usein näkymätöntä, korvauksetta tehtävää ja useimmiten nimenomaan naisten työtä.

SKP Jyväskylän piirijärjestö haluaa nostaa tämän näkymättömän vapaaehtoistyön näkyväksi nimeämällä piirin Keittiötiimin työn Vuoden ansiokkaaksi toiminnaksi.